dilluns, 14 d’octubre del 2013

Plats bruts, Tinc ritme (2001)


Textos d'un episodi especial d'aquesta sèrie televisiva: es tracta del capítol 59, emès l'any 2001, que té forma de musical. Aquell mateix estiu, el diari Avui va fer el lliurament de les cançons que canten els protagonistes, amb lletres escrites especialment per la sèrie.

Guió a quatre mans, de Núria Furió i Sergi Pompermayer. Direcció de Joel Joan.

Han arribat les vacances d'estiu i el David se'n va a la platja a lligar. El Lopes no té vacances però la Mercedes vol muntar un stand de Ràdio Bofarull a la platja així aprofitar per prendre el sol, de manera que el Lopes i el Ramon també van a la platja però a treballar. Per altra banda, l'Stasky munta un "xiringuito" a la platja, el "Maurici Bitch", per guanyar molts diners estafant als "guiris" i l'Emma també hi anirà a vendre cocos robats. Tots situats a la platja de la Barceloneta, el David es fa passar per un socorrista per lligar amb un noia que té un germà petit molt pesat. El Ramon i el Lopes aprofiten l'absència de la Mercedes per punxar una cançó molt llarga per abandonar l'stand mentre se'n van a lligar gràcies a uns tangues que té el Ramon. Mentrestant, l'Emma té problemes amb un policia que l'està vigilant perquè no té el permís de venda ambulant.

Plats bruts. Tinc ritme
Youtube aquí

Anem a la platja!

Jo vull (a)nar a la platja,
perquè em toqui el sol…
(A) quest any he fet peses,
lluiré el meu cos!

Jo que sóc tan guapo

així de normal
amb la pell torrada 
estaré brutal!!! 
(David)

Mira aquest xuleta,
sempre has de fardar…
Tu que més voldries

que poder lligar!!!
(López) 

Amb el sol que fa
negra em posaré…
Ja veuràs Ramon
que guapa estaré!!!
(Mercedes) 

A prop de les ones
m’estan esperant,
tot de ties bones
que se’m rifaran!!!
(Ramon)

Els preus a la platja
es poden doblar…
Cervesa calenta
els penso donar!!! 
(Starsky) 

Doncs jo amb els meus cocos
em penso forrar,
timant a tot guiri
que passi per (a)llà!!!  
(Emma)

Anem a la platja, 
anem cap allà,
colem-nos al metro,
volem estalviar! 
(Tots)

          (Vinga anem a la platja!!! (David))
Anem a la platja, 
l’estiu ha arribat,
xancletes i birres 
           (Una birra tio! (Ramon))
i crema solar! (tots)


This girl will be mine

Damunt la sorra daurada
entre gent que pren el sol
hi ha una noia tan bonica
que fins mirar-la fa por.

Jo voldria ser aquest oli
que ella escampa pel seu cos,
per tocar les seves cames,
qui diu cames diu el cor.

This girl will be mine
esta chica será mia
I love you so much
como te quiero loquita!

This girl will be mine
esta chica será mia
I love you so much
como te quiero loquita!

Ay como yo te quiero a tí!


Vull conèixer aquesta noia
per poder-li demostrar
que no només sóc guapo,
també sóc ric del cagar.

Quina sort que jo tindria
si volgués casar-se amb mi,
estaríem tot el dia
practicant el nyiqui-nyi.

This girl will be mine... (2)

Ay como yo te quiero a tí!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada